۴ پاسخ

اره تا یه کم کرمی یا زرد هم بشه بو‌ و خارش زیاد نداشته باشی عادیه
منم داشتم هنوزم سفید دارم گاهی

منم دارم

نه عزیزم ترشح سفید هم عادیه منم دارم

تا وقتی بوی بد و خارش نداشته باشید طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری