۷ پاسخ

منم از هفته ۱۲داشتم تا الان صبا پا میشم یهو میاد

از روز اول بارداری داشتم و دارم

منم بعضی وقتا دارم

منم ازاول بارداریم دارم

من از اول بارداری داشتم و دارم

طبیعیه منم یهو از ۱۰ هفته شروع شد پزشکم گفت این ترشحات هرمونی هستن اگر خارش و سوزش نداری

بنظرم برو به دکترت بگو خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۲ ماهگی