من هنوز اسم انتخاب نکردم 🫨

۸ پاسخ

منم گیجم قبل بارداری میگفتم آیسان یا آیه ولی باز دوهفته است نظرم عوض شده می‌خوام بزارم هلن ولی میترسم باز عوض کنم😐

من از قبل تعیین جنسیت انتخاب کرده بودم دختر همراز پسر شاهیار

بچها اسم مهوا قشنگه؟؟؟

منم😂😂😂😂

منمممم

من وقتی مجرد بودم تا همین چند ماه پیش میگفتم حتمن میزارم پرنسا اما الان هزار تا اسم تو سرمه

منم هیچی انتخاب نکردم😐

منم اول آیسو انتخاب کردم بعد دوباره عوض کردیم ماهلی خدا میدونه چند بار دیگه عوض کنم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری