۳ پاسخ

برو دکتر عزیزم

میدونین تو داروخانه ها شربت سرماخوردگی مخصوص دوران شیردهی اومده بگیرین بخورین تا یه ساعت تموم میشه

منم امروز سرماخورده شدم سری قبلی که شدم دخترم ازم گرفت با وجود اون همه رعایت خداکنه اینسری نگیره ازم😫

سوال های مرتبط