۴ پاسخ

نه عیب نداره خوب میشه

ما امروز واکسن زدیم بهداشت گفت اگر تا ده روز آینده دونه ریخت بیرون باز مراجعه کنید

مث کهیر تیکه تیکه قرمزه،یا دونه دونه هست؟

شاید خارونده زیاد

سوال های مرتبط