۱۱ پاسخ

درد کاذب بوده عزیزم ازمنم شبامیگیزه ولی ادامه دارنیس

عزیزم شما ماما همراه کی رو گرفتین؟

من تو خواب پاهام بشدت دردمیگیرن

عزیزم اینا ماه درد هستش

من همینجور شدم
هر نیم ساعت
چون اولی سز بودم
دومی هم باید سز میشد
رفتم معاینه گفت رحمت باز شده باید عمل شی

منم اینجوری شدم عزیزم ازاین به بعد قراره اینجوری بشی

منم اینجور درد میگیرتم ولی دائم نیس اینا ماه درده هنوز

همه که سروقتشون بچه دنیانمیارن منم 20روززودتردنیااومدبچم

منم بعضی شبا همینطوریم اما ادامه دار نمیشه

عه منم ۲۲روز دارم😅

اگه درد زایمان بود که تموم نمیشد

سوال های مرتبط