پس چرا دندونای دخترم در نمیان😢

تصویر
۱۳ پاسخ

پسرمن ۹ماهگی دراورد

چه عجله ای.
من پسرم نزدیک یه ساله دندون درآورد

سلام مامان های عزیز
ما در تلگرام کانال فروش اسباب بازی داریم با کلی تنوع و قیمت های مناسب

از کانال دیدن کنید، پشیمون نمیشید🥰❤

آیدی کانال: hakankocholo 1404

دختر منم هنوز در نیاورده

قربونت برم لپ لپ


دخترمنم درنیاورده ولی خیلی هم اذیته کاش الان ک هوا خوبه دربیاد دندوناشون

چرا اینقدر عجله داری هر چقدر دیرتر در بیاد بهتره دندون دختر منم هنوز در نیومده

همچنین دختر من😂😫

پسر من تازه یه دونه دراورده .یک ماهه اذیته اب شد بچه ام‌ .الان دومی داره اذیت میکنه

پسر من 7 ماهگی دوتاش باهم درومد

زوده که بعضی بچه ها 9 ماهگی در میارن

دختر من تولد یکسالگیش. هنوز دندون نداشت 😂😂😂✋

بهترررر
هرچی دیرتر در بیاد دیرتر خراب میشن

چرا عجله داری

سوال های مرتبط