۸ پاسخ

سیترزین من دکتر گفت بده هر 12ساعت 2.5 سیسی

من دخترم یک ماه بیشتر گیرش بود

پسر من موقع دندون در اوردن آبریزش میگیره تا ۲ هفته بعدشم هست ! با هیچی هم کم نمیشه
جدا از اون باشه سیتریزین میدم

ستیریزین بده

سیترزین بده هر 12 ساعت سری خوب میشه

تو بینیش چیزی گیر نکرده باشه؟
یه سری برا دختر منم اینجوری بود، ۲ هفته تمام انواع شربت، قطره ها رو دادم بهش اصلا فرقی نکرد
آخرش بردم فوت کردن تو بینیش، هویج و خیار در اومد ازش، همینکه پامونو از اونجا گذاشتیم بیرون آبریزشش قطع شد

بابا معلوم نیس چی بود این مریضی پسر من از ۲۸ ام طفلی مریضه تازه یکم بهتر شده

نئوتادین بده

سوال های مرتبط

مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی