هنوز هیچی
نه والا دلخوشی خرید عید ندارم ، البته تیر ماه برای دخترم لباس از عمان زیاد خریدم بزرگ خریدم که برای عید و تابستونش هم باشه ، لباس نو داره دخترم ، هنوز با خودم کنار نیومدم برای خودمون خرید کنیم و عید بگیریم نمیدونم چی میشه ، تنها کاری که دارم میکنم خونه تکونیه چون از وقتی دخترم دنیا اومده خونه تکونی نکردم
نه هیچی نگرفتیم
عزیزم نمیتونم بهت پیام بدم سفارش ادیت دارم کجا پیام بدم
عزیزم درخواستمو قبول میکنی پیام بدم بهتون
عزیزم ادیت عکس میخام کجا پیام بدم
چند وقته نیستی عزیزم کجایی حالت خوبه
عزیزم قیمت ادیت عکس چنده؟بعدم کانال روبیکاتو میخوام
سلام عزیزم خوبی هزینه عکس واسه بارداری بخواین درست کنید چقدر میشه
فعلاهیچی
منم ن چیزی نگرفتم جاریم و خاهرشوهرم میخان فردا برن بخرن برا دخترج من نمیتونم عمل کردم کمرمو حتی برا خودمم نمیتونم برم بخرم
هیچی میخام ببینم جنگ میشه یا نه . جنگ بشه لباس و خونه تکونی میخام چیکار
اره فعلا برای پسر بزرگم ی دست بیرونی ست خونگی کتونی ونس برای خودم تیشرت با شلوار لی برای پسر کوچیکم هیجی فقط ست خونگی گرفتم
نه همه عذا دارن توشهرمون فقط برای بچه ها میخرم
هنوز هیچ برای هیچ کدوممون
یک دست بیرونی واسه پسرم گرفتم ولی خوشم نمیاد کلالباساامسال زشت بودن قشنگاشم خیلی گذون اصلاپول نمونده واسه خودم
هیچی فعلا
من خودم ازقبل داشتم یه لباس نو فقط دوتاتیکه چیز دیگه خریدم
برای پسری ام ان شاالله توی اون هفته
برای بچه گرفتم چون همه ی لباساش کوچیک شده بود براش خودم نه هیچی
من واسه دخترام کفش و لباس خریدم
واسه خودم فعلا فقط شلوار گرفتم دیروز گشتم کفش پیدا نکردم
مانتو کتی تازه گرفته بودم اگه چیزی به دلم نشینه همونو میپوشم
فقط بچها رو گرفتم اون چند روز که بازار رفتم😪
کفش شایان مونده اما
خودمو علی هم فعلا هیچچچو😐چون تو خونه تکونی ام
بدمم میاد خونه کثیف و ول کنم برم خرید😐
باید تمااااام کاراموکرده باشم بزنم بیرون🤣مریضم ارهعععع
هیچی نخریدم هنو
نه چیزی نمیگیرم همون از قبل یا مال پارسال عید رو میپوشیم چون اصلا استفاده نشد
فعلا که نه
هیچی
اصلا لباسا انقد زشت شدنا هیچی به دلم نمیشینه
برای پسرمم که ۲ دست نو داره یه دست سیسمونی یه دستم تازه خریدم
میگم نگیرم عید یهو تابستون بگیرم
شوهرم میگه نه باید بگیریم
فعلا به توافق نرسیدیم😂🤦🏻♀️
هیچی نگرفتم
هیچ کدام
بله بله برای هردو
من نگرفتم عید عروسی هم داریم باید لباس مجلسی هم بگیرم
من فقط واسه خودم پول به دخترم نرسید بس که گرون بود 😂
یه یکی دو هفته دیگه میرم واسه دخترمم میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.