ببلاک چرا نیست بیرونم تهش ی بار میشه پیدا نمیکنم وایی

۴ پاسخ

طرف ما تا دلت بخواد ببلاک هست،آپتامیل پرونوترا نیست

واقعا نیست من شیر قبلیش ببلاک بود ۱۷ تا داشتم همسایه اومد ازم برد گفتم چه عجب اومده برده اخه چندباره بهش میگم بیا به قیمت دولتی ببر نبرد من خودم همشونو آزاد خریده بودم

ببلاک ساده؟؟

ما هم دیروز به زور پیدا کردیم

سوال های مرتبط