۱۳ پاسخ

ان شاء الله بستریت کنن

افرین برو اونجا
ب هیچ عنوان ۲۲بهمن نیای

بی خبرمون نزار گلم

عزیزم انشاالله به سلامتی بری وبغل پر با نی نی مون بیایی خونه

بسلامتی زایمان کنی.برامنم دعاکن.درد ندارم.دیگه ماما همراهم گفت فردا بیا بیمارستان.بدون درد بستریت کنن دیگه.آمپول فشار بزنن بهت دردات شروع شه

بسلامتی عزیزم انشالله با پسری برمیگردی

منم دارم مثلا میرم تو هم دعا کن بستریم کنن 😭 😂

آی مادررر برو خدا ب همرات
ایشالا با پسری برگردی خونه

چرا شوشتر

انشاالله که بسلامتی بری و با نی نی برگردی 😍

ایشاالله زایمان کنی برا منم دعا کن💕

درد داری

چیشد بالاخره دردات شروع شد یا چی
انشاالله بسلامتی خواهرم التماس دعا😍❤️

سوال های مرتبط

مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی