چندروز تاخیری
اسم قرص فیتو واژکس بود کاملا گیاهی گوگل زدم دیدم خوبه گرفتم
عزیزم بزار یه هفته بگذره دوباره بزن شاید لقاح دیر شکل گرفته
زود زدی
هعی منم بعد ۳ روز منفی شد😩
زود بیبی چک زدی حداقل بعد ۲هفته تاخیر بزن
خطش پررنگه بعد ۱ هفته بزن
بزار ۷ روز بشه بعد دوباره تست بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.