بعد از ۴ روز تاخیر😢💔😓

تصویر
۸ پاسخ

چندروز تاخیری

اسم قرص فیتو واژکس بود کاملا گیاهی گوگل زدم دیدم خوبه گرفتم

عزیزم بزار یه هفته بگذره دوباره بزن شاید لقاح دیر شکل گرفته

زود زدی

هعی منم بعد ۳ روز منفی شد😩

زود بیبی چک زدی حداقل بعد ۲هفته تاخیر بزن

خطش پررنگه بعد ۱ هفته بزن

بزار ۷ روز بشه بعد دوباره تست بزن

سوال های مرتبط

مامان ماها مامان ماها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نقطه مامان نقطه هفته هفتم بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری