من دختر۱۵ساله دارم شوهرم پسردوست داشت بارها وبارها شده بگه چقدخوشحالم دخترداربم مثلا فلانی پسرداره اصلا من دخترمن قدر پدرش ونمیدونه دخترا خیلی بامحبتن مثلا میادمیگه همکارم هم دخترداره هم پسر تعریف میکنه دخترم قدرشناسه هوای من ومادرش وداره ولی پسرم معلومه قدرنمیدونه اصلاحواسش نیس به ما همه ی اونهاییکه دختردارن میفهمن کلا یه چیز دیگه س واقعاوجودش نعمته ازلحاظ مهرومحبت ودرک پدرمادر
من دختر دوست دارم اتفاقا..... اگ خدابهم پسر بده میگم خداصلاح دونسته وباجون ودل قبولش میکنم
من دوست داشتم اولی پسر باشه دختر شد بعدش اینقد خداروشکر کردم که دختر دارم فهمیدم بزرگترین نعمته واقعا
همه چی دست خداست دختر پسر نداره
مادربزرگم همیشه میگفت شکمی که دختر بیاره پسرم میاره یا برعکس فقط ما آدما یکم عجولیم خدارو شکر که الان بارداری خیلیا آرزوشونو باردار بشن
تعیین جنسیت با مرد هست … شما دخالت زیادی نداری … هر چی شوهرت کاشته باشه همونو برداشت میکنه … معمولا اسپرم ضعیف باشه بچه دختر میشه
انتی بهم احتمال دختر داد. واقعا اگه دختر باشه پر میکشممم از ذوق😍♥️ اگه هم پسر بشه شکر خداااا🥰♥️ هر دو هدیهی خداست
منم یه پسر دارم مسلما دوست دارم دختر هم داشته باشم و عاشق بچه دخترم از خدا هم خواستم ولی اگر ب صلاحم نباشه و بچم پسر باشه بازم شکر میکنم و با جون و دل قبولش میکنم...
عزیزم شما روز تخمک گذاریم اقدام کردین گرمی اینام خوردین دختر شد؟؟؟
دختر پسر فرقی نداره هردو نعمت خدان فقط تنشون سالم وسلامت باشه ای خدا
من مادر شوهرم خیلی زبونش نیش داره حتی در مورد قیافه ی پسر خودشم جلو همه بد میگه.در مورد قیافه ی بچه ی منم هنوز به دنیا نیومده خیلی حرف میزنه.من همش تو دلم میگفتم خدا کنه بچم خوشکل بشه من حوصله کل کل زدن با مادرشوهرمو ندارم.ولی وقتی چیزایی تو این گهواره دیدم که بچه هاشون ی مشکلاتی گرفته بودن یا سندروم داوون شده بودن گفتم دعا میکنم فقط سالم باشه فرقی نمیکنه دختر باشه یا پسر.اون چیزی که مصلحت ما در اونه خدا بهمون میده در حالی که ما از خیرمون خبر نداریم شاید الان متوجه نشی بعدنا که بچت بزرگ شد میفهمی
عزیزم بچه اولا هست یانه ؟
به خدا بچه دختر خیلی بهتر از پسره
من دوستاش رو دارم اما دختر چیز دیگه ای هست و خدا هر کس رو لایق دختر نمیدونه به خودت ببال که خدا بهترین هدیش رو قسمتت کرده ان شاالله بعدی پسر باشه
چند روز اول ادم یه حسی داره بعدش عادت میکنی دیگه باهاش زندگی میکنی من سر دومی میخواستم پسر باشه ولی دختر شد اما الان خداروشکر میکنم فقط میگم سالم باشه اولش یه جوری شدم اما بعدش اوکی شد
یه خانومه اومده بود بچش پسر مشکل داشت اینجوری باشه که خیلی بدتره فقط سالم باشن ایشالله
هنوزم کامل کنار نیومدم ولی درست میشه قطعا خدا صلاح دونسته سعی میکنم فکر نکنم بهش
دختر برکته
نعمته
زندگیه🥹
از بچگیم آرزوم دختر دار شدن بود
از ذوق برای لباسای گوگولی و چین چینیش
تا برای اولین بار مامان گفتنش
اون ناز های دخترونش و...
الحمدلله هم که دختر نصیبم شد
وای منم خیلی دوست داشتم پسر بشه اما خدا صلاح دونست بهم دختر ناز داد حالا الان خیلی عاشقشم خداروشکر بابت نعمتش🩷🩷❄️❄️
امیدوارم کمکت کرده باشم مادر یک دختزم که هرروز عشق میکنم بهوجودش
من،خودم پسر خیلی دوست دارم همش میگفتم دختر بشه چیکار کنم تو مطب سونو با یه دختره دوست شدم خیلی ناز بود خیلی مهربون گفت مامانم وقتی منو باردار بوده همش برام تعریف میکرده گفت سه بار میخواسته منو سقط کنه دکتر بهش میگفت باید بندازیش گفت ولی من موندم از اونجا چون یه شرایط یکسان با مامان اون دختر داشتم الان دخترم خیلی دوست دارم که اگه بزرگ بشه مثل اون دختر بشه
من دوست دارم پسر باشه بچه اولم
اکثرا هرکی میبینم میگه پسر میاری ولی
اگرم دختر باشع جاش رو جفت چشامه🥹🩷😍💙
من برای بچه دوم تو اقدامم … واقعا جنسیت برام مهم نیست … فققققط میخام خدا ی دونه دیگه سالمشو بهم بده هررر چی داد میذارم رو چشمام ….
ببین عزیزم ب این فکرکن اون اونقدرقوی بوده بین اونهمه اسپرم دویده ورسیده ب تخمک وبهترینش انتخاب شده حتما دلیل خلقتش خیلی قشنگتره که بعدا زمان بگذره متوجه میشی بگو خدایا سالم باشه همدمم باشه رفیقم باشه وجوری بزرگ شه بهش افتخارکنم پرازحس خوب باش وبهش منتقل کن
دختر میخواستم که سونو هم احتمال دختر داد
شما بچت چیه ؟؟
بچه چندمته
شاید توی سونو گرافی ناراحت بشی ولی یکم ک میگذره اصلا نمیتونی دوسش نداشته باشی وقتی هم ک دنیا میاد دیگ اصلا یک درصد هم حتی بهش فکر نمیکنی
من هنوز نرفتم سونو اما دلم میخواد سالم و پسر باشه دلیل دارم خیلی محتاجم پسر سالم باشه بخاطر زندگیم امیدوارم درک کنن مردم جبهه نگیرن
اما حس مادریم میگه پسره بازم توکل کردم بخدا
من دوس دارم پسر باشه
جواب سلفریت نیومد
دیگه خدا داده دیگه میپذیریم
پروفایل بچه خودته؟
الان تو جنسیت بچت چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.