۹ پاسخ

فعلا ندارم

آره عزیزم طبیعیه میسوزه،ولی خیلیییی آروم آروم ماده ش روتخلیه کن،این خیلی کمک میکنه که هم دردش کمتربشه،هم جاش کبودنشه

دعا کن باردار بشم

ببین من اصلا شکمم نمیگیرم خیلی ارام فرو میکنم اصلا فشار نمیارم و کم کم تخلیه میکنم این خودش خیلی کمک میکنه

اره میسوزه چاره چیه باید فرو کنیم و بزنیم

برای چی میزنی

به مرور عادت میکنی بهش .من به بچم فکر میکنم تحمل میکنم

کم کم عادت می‌کنی به دردش ، من موقع تخلیه ماده داخلش میسوزه بعضی وقتا هم میخوام فرو کنم باید بازی بازی کنم تا بره داخل ولی خب سخته دیگه

آره خیلی میسوزونه

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌ویکم بارداری