من از قبل چون يكم شكم داشتم حس نميكنم ولي جاي امپولا زيرش برجسته شده
من چون خونریزی داشتم گفت آمپول یروز درمیون بزنم قبلا هر روز میزدم همش کبود بود الان بهتره هر دفعه یه طرفمو میزنم
آره من سر این بارداریم میزنم حس میکنم نسبت به بارداریهای دیگه بزرگتر شده شکمم
من اولاش که میرفتم درمانگاه میزدند کبود میشد کمی سفت از وقتی خودم میزنم اصن نه کبود میشه نه چیزی چون خیلی بااحتیاط میزنم دردم نیاد😂😂
ی موقعی از غذاست تو فک میکنی بخاطر امپول ولی ربطی ب امپول نداره
عزیزم شما با ای وی اف مثبت شدی؟
نه من که این احساس نمیکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.