منم حس نکردم
منم هنوز حس نمیکنم 🥺
منم تا الان هیچی حس نکردم خلفی ام هست جفتم
اره منم دخترمو دیر حس کردم
آره هنوز زوده
اگه شکم اولتون هست بله دیرتر حس میکنید
من ی بار 14 ی بار 15 ی بار 16 حس کردم 😂
من حس میکنم! این نشون دهنده اینه که خیلی شیطونن؟؟
من هنوز حس نمیکنم 🫠
خلفی هستی یا قدامی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.