مامانا من حرکت بچه هارو احساس نمیکنم ،طبیعیه؟🤔

۱۰ پاسخ

منم حس نکردم

منم هنوز حس نمیکنم 🥺

منم تا الان هیچی حس نکردم خلفی ام هست جفتم

اره منم دخترمو دیر حس کردم

آره هنوز زوده

اگه شکم اولتون هست بله دیرتر حس میکنید

من ی بار 14 ی بار 15 ی بار 16 حس کردم 😂

من حس میکنم! این نشون دهنده اینه که خیلی شیطونن؟؟

من هنوز حس نمیکنم 🫠

خلفی هستی یا قدامی؟

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری