۱۱ پاسخ

نمیدونم

ماه اخر خیلی خوبه نزدیکی برا زایمان اسون البته برا زایمان طبیعی

معمولا 3ماه اول میگن باید خیلی رعایت بشه ولی درکل شرایط هرکسی متفاوته باید با دکترت مشورت کنی

نهارمم نخوردم اصابم خورد شد

اره دیگه

ولی من میدونم با یکی دیگه کارشو انجام میده 😔😔

الان من باشثهرم بحثم شد گفت تا ماه اخر عقی نداری بیای جام

نزدیکی

من منع رابطه نداشتم ازهمون ماه اول نزدیکی داشتم

معمولا سه ماه اولو میگن نداشته باشین
ولی بعدا هم حتما از دکتر بپرس

هفته یک بار مثل شب جمعه 😂🤭

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان جوجه ها🐣🐣 مامان جوجه ها🐣🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری