سلام عزیزان
شربت آسماویت
برای بچه یکساله مناسبه؟

۱ پاسخ

اره میشه بدی

سوال های مرتبط

مامان طاها‌و توحید مامان طاها‌و توحید ۴ سالگی
مامان دلوین و آوین مامان دلوین و آوین ۴ سالگی