سلام خانوما
تو هفته من طبیعیه که شکم بیاد جلو؟😶‍🌫️

۸ پاسخ

من شکمم خیلی بزرگه بااینکه شکم اولمه میگن شکمم ب۶ماه نمیخوره بیشترشبیه۸ماه

هرکسی یجوره من ک تاالان نداشتم تازه یکم اومده جلو

بچه ها اگر اولین شکمتون اینطوره
دومین بارداری همون هشت هفته به بعد مشخصه

من اندازه یه سیب کوچیک شکم دارم

آره یه کمش بچست یه کمشم نفخه منم اونجوری بودم،بعد هفته های بالا می‌ره داخل فقط بچه میاد بیرون

یه کوچولو زیر شکم اره خب طبیعیه
بالای شکمم که نفخه

اگ لاغر باشی اره منم مث توام

منم حس میکنم یکم شکم دراوردم 🤔

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم🥹❤️ مامان آقا پسرم🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری