بنظرتون پاهای پسرم پرانتزیه؟😐

تصویر
۱۵ پاسخ

تا دو سالگی اصلا پای پرانتزی معنا نداره

نه عزیزم این مدل پای نوزاد نرماله

نه عادیه

نه گیومه ای هست 🤣🤣
الان زوده دوسال به بعد باید توجه کنی

اگه از بدو تولد هم پاپرانتزی باشه تا دوسالگی خوب میشه
اگه دو تا سه سالگی پا پرانتزی بود باید نگران شد

این پرانتزی نیس

نه عزیزم

تا دو سه سالگی پاهای بچه پرانتزی ماننده البته بعضیا.
اینم اصلا پرانتزی نیست بچه

نینییی

باشت یا نباشع بچن تا دوسال غضروفع

سخت نگیر پسر منم اوایل از این بیشتر بود ولی الان درست شده به مرور بهتر هم میشه دکتر گفت که تا دوسالگی حل نشد بعد ببر دکتر

سوال منم هست خدایی،از دختر منم هست

نه اتفاقا خیلیم جمعه پاش که دختر من پاش بازتر بود داره درست میشه حالا🤣

نه.

قربونت بچه کوچیکه. فدات درست پاهاش هنوز نگرفته

نه

نخیررررر

سوال های مرتبط

مامان نیکان جانم مامان نیکان جانم ۱۷ ماهگی
مامان آیهان‌وتودلی🩷 مامان آیهان‌وتودلی🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱۳ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۱۳ ماهگی
مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی