منم تو هفته ۹ ترشح قهوه ای داشتم دکتر بهم شیاف داد
خوب شدم خداروشکر
هماتوم هم نداشتم البته
شیاف بهم داده باید بذارم داخل واژینال ؟
سلام کسی تلگرام گروه برای بارداری سوال از خانما از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم @NAZli8816
قرص واژینال سیکلوژست داده؟یعنی باید بذارم داخل واژینال ؟
کمرنگ بود؟
استراحت کن به دکترت هم بگو شیاف و قرص میده
به دکترت بگو عزیزم شیاف بهت میده
برو دکتر
احتمالا هماتوم داری با قرص و شیاف خوب میشی گلم
ترس نداره عزیز
شاید هماتوم داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.