خانم‌ها ترشح قهوه‌ای ازم اومد میترسم طوریه؟

۹ پاسخ

منم تو هفته ۹ ترشح قهوه ای داشتم دکتر بهم شیاف داد
خوب ‌شدم خداروشکر
هماتوم هم نداشتم البته

شیاف بهم داده باید بذارم داخل واژینال ؟

سلام کسی تلگرام گروه برای بارداری سوال از خانما از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم @NAZli8816

قرص واژینال سیکلوژست داده؟یعنی باید بذارم داخل واژینال ؟

کمرنگ بود؟

استراحت کن به دکترت هم بگو شیاف و قرص میده

به دکترت بگو عزیزم شیاف بهت میده

برو دکتر
احتمالا هماتوم داری با قرص و شیاف خوب میشی گلم
ترس نداره عزیز

شاید هماتوم داری

سوال های مرتبط

مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری