باید بری دکتر...حتما
مفناميك أسيد هر ٨ساعت بخور خونريزي رو كم ميكنه
عزيزم برو جايي ك زايمان كردي بايد معاينه بشي بررسي بشي شايد ي تيكه اي از جفت مونده باشه مخصوصا اگه خونت رنگش روشن باشه خطرناكه
پریود شدی
هورمانا باید دوسه ماهی قرص جلوگیری بخوری تا منظم شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.