۵ پاسخ

باید بری دکتر...حتما

مفناميك أسيد هر ٨ساعت بخور خونريزي رو كم ميكنه

عزيزم برو جايي ك زايمان كردي بايد معاينه بشي بررسي بشي شايد ي تيكه اي از جفت مونده باشه مخصوصا اگه خونت رنگش روشن باشه خطرناكه

پریود شدی

هورمانا باید دوسه ماهی قرص جلوگیری بخوری تا منظم شه

سوال های مرتبط