با شامپو بچه بشور
با سشوار خشک کن .
عالیه
معصومه جان سلام حالت خوبه؟میگم نفس عکس العملش چطوریه بانهال،دستشوییشو یادگرفت میگه؟
من بتادین میگرفتم میرختم تو آفتابه باهاش خودمو میشستم و در آخر هم یه سرم شستشو میزدم بعد خودمو خشک میکردم...دکتر بهم قرص آناهیل هم داده بود که راحتتر زخمم جوش بخوره
هیچیعزیزم لزومی نداره چیزی بزنی فقط هربار ک میری دسشویی خودتو بآ آب نمک یا همونسرم آب نمک بشور با سشوار خشک کن من همین کارو کردم خداروشکر اذیت نشدم
سرم شستشو داد تاکید میکرد خشک کنن با سشوار
خود دکتر پماد ترمیم کننده داد و اسپری ترمیم کننده خیلی خوب بود اصلا جاش نمونده و هیچی مشخص نیست
من با شامپو بچه و آب گرم صبح و شب و سرم شستشو ولی هنوز نیفتادن
بتادین فقط با شامپو بچه هم میشستم تا چهل روزم طول کشید تا بخیه بیوفته و زخم کلا بسته بشه
تو تشت آب وبتادین بریز بعد بشین توتشت بعد خودت رو خشک کن با سشوار
عسل بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.