سلام مامانا شما بچه هاتون سنجش بردید؟؟

۵ پاسخ

من هفته قبل بردم ‌گوش و چشم و دندان رو معاینه کرد بعد رفت اتاق ازش اسم و فامیل و چن تا رنگ و یه پازل داده بودن بهش درس کنه راحته نگران نباش استرست به بچه منتقل میشه

خیلی سادس اصلا نگران نباش منم مث شما بودم یه سری از مامانا میوندن اینجا استرس میدادن منم ترسیده بودم اما خیلی راحت چیز عجیب و غریب نیست

من 6بهمن بردم اصلا استرس نداشتم خیلی هم راحت بود چیزای سخت که نمیپرسن چیزایی میپرسن که خیلی عادیه و بچه راحت جواب میده

بله آبان بردیم

۲۰ آبان بردم

سوال های مرتبط