۳ پاسخ

عزیزم بچه تا ۶ ماهگی رشدش خوبه
بعدش بیشتر رشدش ب ژنش برمیگرده ک خودتون یا همسرتون چطورین
بعدم مقایسه نکنید
هرکی چیزی گفت بگین ب ژنش رفته من نمیخام تپل بشه

ب شیرخشک نیست
تغذیشو مغزی تر کن
از اب قلم و جو دوسر و بلغور جو و گندم و عدس و اینجورچیزا زیاد استفاده کن.خرما و مغزها و ...

۹‌ماه تمام ۱۰ کیلو بود قدم ۷۳

سوال های مرتبط

مامان آرازوتودلیم مامان آرازوتودلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادمان مامان رادمان ۱۳ ماهگی