تو خونه دو روز دستگاه بذاری میاد پایین تا ده روزگی اگر بالاتر نره دیگه خطر نداره
بیمارستان نبر تو خونه دستگاه بیار بهش قطره شیر خشتم بده
خیلی بالا
خیلی بالاس
من 11 بود گفت اگ یکی شماره بیاد بالا باید بخابه
بچه منم ۱۴ بود بستری شد
ببر بیمارستان بستری کن زیر دستگاه میاد پایین بچه من همین بود ۲ روز موند اومد رو ۵ مرخص شد تو خونه دستگاه نیار
خیلی بالاس
زیاده عزیزم ولی جای نگرانی نیست .اگه دستگاه بزارین زودتر میاد پایین و بهتره .زود ب زود شیر بده و جای خنک و لباس کم .دست و پاشم شرط نیست که سرد باشه فک کنی سردشه مهم دمای سر و بدنشه که نباید بالا باشه .
بالاست
خیلی بالاس
بالا خوب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.