۹ پاسخ

۷ زیاد نیست اصلا ک بخوان بستریش کنن

عزیزممم مبارک باشه پا قدمش خیر باشه برات🩷

بستری نکنیا
صبر کن ببین فردا پس فردا چی میشه
گرمی نخور اصلا
من سر دخترم دکتر گفت از 16 به بالا بستریه
اگه بالاتر رفت دستگاه بگیر براش تو خونه

نه ۷خوبه بهش تند تند شیرخشک بده دمای خونه ۲۵باشه بالا نره من روز سوم دخترم ۲۳بود بستری شد ۷ ک خوبه الان تازه شده ۱۲ دیگ گفتن دستگاه نیاز نیس

نوزاد یه روزه زردی نداره از سه روزگی شروع میشه زردی که از روز اوله خطرناکه بخاطر همون

آره زباده

بله عزیزم روز اول عدد ۷ زیاده اما نگران نباش بهش شیر خشک بده باقاشق شیر خودتم بده بذار دفع کنه تا روز دهم میره بالا بعد کم کم میاد پایین
خودت عرق کاسنی و آب هویج زیاد بخور گرمی هم کم بخور

ن بابا 7اصلا بستری نمیخاد

بالای 10 بستری میکنن ک😐7 رو میتونی زود بیاری پایین

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی
مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مامان مس مس مامان مامان مس مس ۱۴ ماهگی