۱ پاسخ

سلام من یه تیکه گوشت یه قاشق برنج ایرانی ویه سیب زمینی می‌زارم میپزه آبدار له میکنم میدم بهش نمک هم خیلی کم بهش اضافه میکنم خیلی دوست داره جوپرک هویج رنده شده با یه تیکه سینه مرغ روهم درست میکنم براش یه تیکه کره ونمک خیلی کم هم میزنم آب سیب آب هویج آب انار آب پرتقال شیرین هم اندازه یه پیمانه میریزم تو شیشه میدم میخوره اگه دسترسی به جایی برای پختن غذا هم نداشته باشم سرلاک آماده میکنم میخوره

سوال های مرتبط