من کلا فقط تا یک هفته بچم قنداق کردم
نه وقتی قنداق خوبه چرا ترکش بدم به وقتش فعلا تا ۶ ماهکی میخوام قنداق شه
منم قنداق میکنم یکم که خوابش عمیق میشه میخواد تکون بخوره نمیتونه نق میزنه بازش میکنم میخوابه تو روز ولی قنداق نمیکنم چون خوابش انقد نیست که بخوام قنداق کنم
باید کم کم ترکش بدی که ب دستاش عادت کنه .یه بار یه دستشو بزار بیرون بعد اونیکی دستشو .من از اول اصلا قنداق نکردم
اره دختر من هم ظهر هم شب باید قنداق شه وگرنه دستاش نمیزاره بخوابه مگه دیگه خوابش عمیق سه خودش بیاره بیرون
برعکس دختر من قنداق کنم گریه میکنه اصلا اروم نمیشه همینکه باز کنم اروم میشه
من شبا تا قنداق نکنم نمیخوابه
ب بغل بخابونش هم راحت میخابه هم تمون نمیخوره ولی نیم ساعت یبار اینطرف اونطرف کن خسته نسه دیگ قنداقش نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.