شام چی دارین؟
یا قراره چی درست کنید

#زایمان # فرزند پروری

۱۷ پاسخ

جاتون خالی اسنک

خورشت کدو و بادمجان و برنج برا همسری
من برنج نمیخورم فقط خوراک میخورم
برا پسری هم سوپ چون دکتر گفته فقط مایعات بخوره

میرم مهمونی

هيچى با شوهرم دعوا كردم منم لج كردم غذا درست نميكنم هركار ميخاد كنه😑🤣

هیچی از بیرون

سوپ سبزیجات واسه افطار داشتم که همونو تا پاسی از شب میخوریم😄 قرمه سبزی هم واسه سحر پختم الان اماده خوردنه

الان که افتخار خوردیم شام نمیخوریم تت‌ ساعت 2 سحری بخوریم میخام هویج پلو درست کنم

من اگه دلتون نخاد یه اش ترشی خیلی تعریفی نه ولی ساده درس کردم برنج خیس دادم الانم حوسله ندارم خرشت نمدونم چی بپزم 🤕🤕

من حال ندارم پاشم از جام امروز خیلی بی جونم و افسرده

راستش من بین املت و نیمرو و سیب زمینی سرخ کرده موندم که کدومو درست کنم😅

من مهمون دارم مرغ گذاشتم

قیمه لاپلو درست می‌کنم

من که دخترم و اوردم بیمارستان بستریش کردن بیمارستان هم گفت عصر پذیرش شدی شام نداری

از ناهار دمپختک دارم با سالاد. شوهرمم سرکار شام میخوره😬

خورشت بادمجون

مهمونیم خونه مادرشوهر

دعوتم💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شیرین عسلم مامان شیرین عسلم روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شیرین عسلم مامان شیرین عسلم روزهای ابتدایی تولد