۸ پاسخ

دقیقا دخترمنم اونجوره طبع بدنشان خشک شیربادام و غذاهای گرم وتر بده بهش

دقیقا عین دختر من
راهکار بدین

قدش چنده

اگر خودتون و همسرتون و خانواده هاتون هم لاغر هستن ژنتیکشه و اگر اینطوری نیستید چکاپ لازم داره شاید کم خونی یا کمبود ویتامین داره

حتما چکاب ببر به زور بهش غذا نده هرچقد خورد بازم دوساعت بعد خودت ببر بهش بده شده چند لقمه صبحانه حتما کامل بده بخوره

دخترم منم الان ۱۷ کیلوئه ولی چند ماه پیش ۱۵ بود بردم چکاپ ویتامین دی بدنش خیلی پایین بود دکتر ویتامین دی داد خدا رو شکر ی کم بهتر شده ی چکاپ ببر حتما

منم 160هست.بخدا کلیم بهش میرسم.ولی بسختی وزن میگیره

دختر منم ۱۵کیلو هس اصلا وزن اضافه نمیکنه

سوال های مرتبط