۶ پاسخ

دختر من ی مدت اینجوری بود بهش میگفتم گوشا من وقتی کسی بلند حرف میزنه نمیشنوه صدا کسی بلند باشه در گوشام بسته میشه باید آروم تر حرف بزنی البته کوچیکتر بود نمیدونم تو این سن جواب میده یا نه یا مثلا من در حد زمزمه جوابش رو میدادم اونم ناخودآگاه آروم میگفت چی و شروع میکردیم آروم حرف زدن

میخاد بهش توجه کنین،

سلام
وقتی بچه های من بلند حرف میزنن من خودم آروم تر صحبت میکنم اونا هرچی بلند بگن من آهسته تر میگم بعد میگم برو وقتی تونستی آروم صبحت کنی بیا باز مقاومت کنه با جدی ولی آروم میگم من بلند حرف میزنم که نمیشنویی یا تو خیلی داد میزنی
چند بار این کار کردم درست شدن

مث دختر جیغ دادقلدری

عزیزم اقتضای سنشونه
برا جلب توجه
فقط نباید واکنش نشون بدی
منم پسرم همینه اشکش دم مشکش
گاعی از کوره در میرم ولی اغلب سعی میکنم محل نکنم یا بگم اروم بگو تا متوجه بشم

دختر من همین همه حرفاش با جیغ داد بیداد. اصلا انگار گوشاش نمیشنوه

سوال های مرتبط