همه رو زده لو ریسک یعنی مشکلی نیست و نی نی دختره
نوشته لو ریسک یعنب جنین از نظر اختلال در این ژن ها ریسک نداره و سالم ه
بچه هم دختر
یه دختر سالم
جنسیت زده دختر😍
جوابش خوبه عزیزم مبارکت باشه❤️
عزيزم رنگ همش بايد سبز باشه
اینم صحفه سوم
اینم صحفا دوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.