سلام مامانا لطفا جواب سلفری من رو بهم بگین

تصویر
۸ پاسخ

همه رو زده لو ریسک یعنی مشکلی نیست و نی نی دختره

نوشته لو ریسک یعنب جنین از نظر اختلال در این ژن ها ریسک نداره و سالم ه
بچه هم دختر

یه دختر سالم

جنسیت زده دختر😍

جوابش خوبه عزیزم مبارکت باشه❤️

عزيزم رنگ همش بايد سبز باشه

اینم صحفه سوم

تصویر

اینم صحفا دوم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 💖 دخملم💖 مامان 💖 دخملم💖 هفته سی‌وهشتم بارداری