منم دلم خواستتتتت😋😋امروز تو اینستا هم دیدم
درخواست دوستی دادم
باحاله هم جفتمون مشهدی هستیم
هم هفته پایین منم ۵ هفته ام
فقط،ی مشهدی درکت میکنه😂😂
منکه زیاد خوردم فکر نکنم چیز بدی باشه داخلش فقط تند نباشه
فک کنم خوبم باشه چون مره حبوبات و گوشته ولی خب اگ اذیت نمیشی بخور چون تند و ممکنه معدتو اذیت کنه هرچی باشه الان معده حساس تره
من از هوش مصنوعی پرسیدم گفت اشکال نداره فقط زیاد نباید بخوری معدت سنگین نشه
اگه منظورت شله زرده ، نخور هم زعفرون داره هم دارچین و کنجد و اینا خوب نیس اوایل بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.