خانما شوله مشکلی نداره خوردنش؟
هوس کردم 🫣

۷ پاسخ

منم دلم خواستتتتت😋😋امروز تو اینستا هم دیدم

درخواست دوستی دادم
باحاله هم جفتمون مشهدی هستیم
هم هفته پایین منم ۵ هفته ام

فقط،ی مشهدی درکت میکنه😂😂

منکه زیاد خوردم فکر نکنم چیز بدی باشه داخلش فقط تند نباشه

فک کنم خوبم باشه چون مره حبوبات و گوشته ولی خب اگ اذیت نمیشی بخور چون تند و ممکنه معدتو اذیت کنه هرچی باشه الان معده حساس تره

من از هوش مصنوعی پرسیدم گفت اشکال نداره فقط زیاد نباید بخوری معدت سنگین نشه

اگه منظورت شله زرده ، نخور هم زعفرون داره هم دارچین و کنجد و اینا خوب نیس اوایل بارداری

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری