سللم ذخیره تخمدانم۰/۶۶هستش
یه دکتر بهم گفت طبیعی باردار نمیشی خیلی بالحن بد

۵ پاسخ

خدا نگذره از ایجور دکترا... منم سرم اومده ک جلو تمام خانومای باردار بهم گفت خانم شما نازا محسوب میشی تو خیابون گریه میکردم همه با تعجب نگام میکردن خدا خیرش نده زنیکه خر اسمش بیخود معروف شده بود

عزیزم باردار میشی کیفیت اگ خوب یاشع تخمک
برو دکتر دارو و امپوال میده خوب میشی

به منم دکترای شهرم کفتن ای وی اف شو

واسه منم اول سال ۰.۲۸ بود هفت ماه بعد ۰.۴۹ شد اولین بارم دکتر کلا ناامید کرد گفت باید معرفیت کنم بری تهران نازایی تو حتی یه مکمل هم نداد تا برسم خونه گریه کردم این ماه شروع کردم به اقدام ببینم چی میشه 😭😭😭نشد بعد از عید یه دکتر درست و حسابی پیدا کنم برم

عزیزم دکتر مهرنوش امیری نوبت بگیر تهرانه منم تحت نظر اون بودم واسه من0/98بود

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری