۷ پاسخ

سلام مامانای عزیز
دوخت روانداز موسلین در طرح و مدلای مختلف انجام میشه
خوشحال میشم پیج روبیکا مو همراهی کنید
روبیکا پیام بدید لینک و بفرستم
09937880262

من نگرفتم ولی فکر میکنم خیلی به دردم میخوره چون دخترم تیر به دنیا میاد

من گرفتم. برای بچه های بهار و تابستون خوبه

من هم میخوام دو رو بگیرم
بنظرم واسه تابستون پیش رو کاربرد داره

اره به نظرم.. من دوتا گرفتم خیلی خوبه

بنظرم اون یک رو هاش که خیلی نازک وبی خوده اون دو روهاش که تدی داره هم کار پتوهای پاییزی رو میکنه من که نخریدم

من نگرفتم ولی میخوام بگیرم مخصوصا ماهایی که توی بهار و تابستون بچه بدنیا میاد و گرمه هوا

سوال های مرتبط

مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی