خیلی قشنگه ، چه مامان هنرمندی🥰
اینو برای تابستون دوختین؟
چون من خودم چند وقته دارم فکر میکنم برای این فصل که هوا گرمه از چی برای رواندازش استفاده کنم؟
خیلی خوشگله
چقدر پارچه گرفتی عزیزم؟
عزیزمراضی بودین از پارچه موسلین؟تو شست و شو خراب نشده؟
هنوزم ازین رو اندازا میدوزی عزیزم؟
عزیزم داری واسه فروش؟من میخوام
عزیزم چن متر پارچه لازمه؟
چندلایه س
جنسش چیه؟؟
عالی عزیزم مبارکه😍🦋
من هرچی میگردم پارچه ش پیدا نمیکنم میخوام براش بدوزم
من هرچی میگردم پارچه ش پیدا نمیکنم میخوام براش بدوزم
مبارکه عزیزم
میشه بگی هزینش چقدر برات دراومد چون منم میخوام بخرم اگه اینجوری مناسب تر میشه منم بدوزم مرسی
ای ننههههه😍😍 خیلی خوشگله الهی به خوشی و تن سالم ازش استفاده کنه
خیلی قشنگه پارچه رو از کجا و متری چند گرفتی؟
اره خیلی خوب شده مبارکش باشه
خانوما میخام بدوزم و بفروشم کسی میخاد؟؟؟
ای جان چ نازه مبارکش باشه
پارچش چ جنسیه 😍
خیلی قشنگه
خیلی قشنگه انشالله بسلامتی استفاده کنه نینیت
آره خیلی خوشگله آفرین
اومم عالی شده
مبارکه عزیزم
خیلی قشنگه😍
خیلی قشنگه 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.