خانوما اسم الای برای دخترم قشنگه؟؟؟

۷ پاسخ

اره نازه

خیلی خیلی شیکه و نازه

منم خیلی دوست دارم بزارم ولی گفتن نه. یه جوریه می‌دونی قرآنیه اسم الای 😍

نه، اصلا معنی ش چیه

آره قشنگه

آره خیلی

آلا قشنگه

سوال های مرتبط

مامان نیلا خانوم مامان نیلا خانوم ۱۱ ماهگی
مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ئه‌وین مامان ئه‌وین هفته سی‌وهفتم بارداری