خانوما بیاین نظر خواهی برای اسم دخترم آرتمیس قشنگه؟

۵ پاسخ

انتخاب اسم کاملا سلیقه ایه. و بلخره یکی پیدا میشه ک یه ایرادی در بیاره.فقط باید خودت و همسرت خوشتون بیاد
ولی ب معنی و محتوا هم دقت کنین

قشنگه آره

آمیتیس

آرتمیس خیلی اسم قشنگیه👍نامدارباشه

هراسمی که شما دوست داشته باشید اون اسم قشنگه فقط حتما به معنای اسم دقت کنید

سوال های مرتبط

مامان باوانم مامان باوانم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلا خانوم مامان نیلا خانوم ۱۱ ماهگی
مامان کیان و لیان مامان کیان و لیان هفته سی‌ودوم بارداری