به نظر شما اسم طلا برا دخترم قشنگه؟؟

۹ پاسخ

طلا انگار اسم یه خانم 60یا70 سالس

هر اسمی که به چشم مادر زیبا باشه و به دلش بشینه قشنگه

نه عزیزم

خیلیییی قشنگه به حرف هیشکی گوش نکن هرچی خودت حس خوب بش داری و بزار

منم دوست ندارم

يكم قديمي نيس؟هرجور خودت دوس داري بزار عزيزم ولي خب اسمهاي قشنگ و امروزي خيلي زيادن يه سر به اينستا بزن ازين پيجاي اسم ادم عاشق اسمها ميشه😍

من خیلییی دوست داشتم بذارم طلا
چون اسم عمه اش نقره است خیلی بامزه میشد🤣
اما بچم پسر شد

من خیییییلی خوشم میاد خیلی قشنگه

اره زشت باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وچهارم بارداری