ب نظرتون اسم ایسو قشنگه برا دخترم 🩷

۸ پاسخ

بنظرم قشنگ نیس با احترام

گیسو قشنگتره

فقط نظر خودت مهمه عزیزم
اسم خیلی سلیقه ایه
مثلا به نظر من اسمای قشنگ تر از آیسو هست
ولی وقتی به دل خودت بشینه پس بهترین اسمه

مالسوک هم قشنگه به نظرم

آیسو قشنگتر از گیسو

ترکیه؟

اره قشنگه گلم

خیلی.

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا😘🥰 مامان آریا😘🥰 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان پسرام و دخملم💕 مامان پسرام و دخملم💕 روزهای ابتدایی تولد