خانما اسم آوینا قشنگه ب نظرتون؟

۶ پاسخ

قشنگه

آره قشنگع

قشنگه خواهر زاده م نبود دخترمو می‌ذاشتم اوینا

اره خیلی ما اگه تو فامیل نداشتیم این اسمو میذاشتم سه نفر تو فامیل آوینا هستن

خیلی اسم قشنگی هست اسم دخترم آوینا هست 😍

اره قشنگ

سوال های مرتبط

مامان گلابی 🌙🎀🌸 مامان گلابی 🌙🎀🌸 ۹ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان حلما مامان حلما هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ارسلان و ارغوان مامان ارسلان و ارغوان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا😘🥰 مامان آریا😘🥰 ۱ ماهگی
مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری