بنظرتون اسم آیلین قشنگه یا آوینا

۲۲ پاسخ

بنظرم آوین از هردوشون قشنگتره

آوین رو از آوینا بیشتر دوست دارم

آیلین

لنا هم قشنگه

اوینا

اوینا

اوینا جدیدتره

چرا اصلا این اسمای جدید به نظر من قشنگی ندارن

اوینا🌱

به سلامتی ،هردوتاش خوشگله

آیلین

آیلین

ایلین قشنگه ولی قدیمیه شده اوینا و اوین و دلوین و دلانا خیلی قشنگن

آوینا
ما یکی از اقواممون اسم دختراش آویسا و آوینا

معنی شون چیه

آوینا 😍

آیلین🥰به معنای روی ماه

آیلین دیگه قدیمی شده آوینا خیلی خوشگل تره

اوینا

اوینا

آوینا

آوینا

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گلابی 🌙🎀🌸 مامان گلابی 🌙🎀🌸 ۹ ماهگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان آیلین تو دلی مامان آیلین تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان رونیکا🧸🪐 مامان رونیکا🧸🪐 ۶ ماهگی
مامان 🩷نیلا🩷 مامان 🩷نیلا🩷 ۸ ماهگی