منم اسم آوینا رو فعلا انتخاب کردم 🤭
اره خیلی🤩
سلیقه من نیس تکراریه دیگه
نه گلابی قشنگتره
منم از اسم آوینا خوشم میاد بین آوین و آوینا موندم همسرم میگه آوینا
والا اسم جدید اصلا به چشمم نمیخوره
به نظرم چند ساله هست باز آوین بهتره
خیلی قشنگههه
آوين قشنگتره😍
اسم قشنگیه ولی خیلی تکراریه
اره عزیزم
من دوس ندارم
آوین قشنگ تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.