سلام مامانا اسم دختر آوین قشنگ تره یا آوینا؟

۱۰ پاسخ

آوینا به نظرم مثلن اگه یه دختر دیگه گیرت بیاد میتونی بزاری ویانا آوینا

آوین.

مرسی عزیزان ... خودم دلم آوین میخاد شوهرم آوینا نمیدونم

آوین ،

آوینا

دختر من اسمش آوید. اوین و اوینا هر دو قشنگه

دوتاش من میپسندم قشنگ

آوینا

آوینا

آ‌وینا

سوال های مرتبط

مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی
مامان آوین خانوم مامان آوین خانوم ۴ ماهگی
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Sevin 🩷 مامان Sevin 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجوممد🫀💋 مامان جوجوممد🫀💋 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آتوسا خوشگله🫀 مامان آتوسا خوشگله🫀 ۲ ماهگی