بنظرتون اسم دختر کاترینا یا دلسا قشنگ تره موندم؟

۱۳ پاسخ

از بین این دوتا قطعا دلسا

قطعا دلسا ♥️

معلومه دلسا

السا خوبه

دلسا

دلسا

دلسا

دلسا بنظرم 🩷🤗

هردوتاشو وقتی بقیه صدا کنن ممکنه که نصفه تلفظ کنن، ب شخصه نظری به دوتاش ندارم چون دوست ندارم اسم بچم نصفه تلفظ بشه

مسلماً از بین این دوتا دلسا

دلسا

یچیز بگم 🥲
اسم باید واج آراییش برای بچه آسون باشه
تا به راحتی یاد بگیره و بتونه تکرار کنه
بنظرم دلسا 😁

دلسا قشنگه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان Sevin 🩷 مامان Sevin 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری