خانما بنظرتون اسم دختر آوا شنگتره یا دلسا

۱۲ پاسخ

دلسا

آوا خبهه

دوتاش یکم قدیمی شده دیگه
الان که خیلی اسمای ناز تری اومده 😍

آوا

آوا.

اوا قشنگتره

دلسا شیک تره

هر دوتاش خوبه واقعا بزار وسط قران یکی بردار

دلسا.

اوااا

اوا.

دوتاش قشنگه ولی دلسا

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان 🧑‍🍼 مامان 🧑‍🍼 هفته هفدهم بارداری
مامان ماهک مامان ماهک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد