آیسو❤️❤️
آیسو تو لیست من و شوهرمم بود اما چون مامانم مسخره کرد یکم دل زده شدم اما بنظرم هنوزمم ایم زیبایییهه ....من آیسو رو از آیسا بیشتر دوس دارم
هیچ کدوم من اول از جفتش خوشم اومد ولی بعدش نشستم فکر کردم گفتم بعدا بچم بزرگتر شد تو مدرسه بیرون اینور اونور رو بچم لقب نزارن آیسو رو راسو صدا کنن و آیسا رو وایسا صدا کنن بخاطر همین پشیمون شدم چیز دیگه انتخاب کردم
آیسو و آیسودا رو خیلی دوست دارم
آیسو به دلم نشست🥰
من هیچ کدومو نشنیده بودم اما بین این دو آیسا خوشایند تره واسم . آیسو انگار اشتباه داره تلفظ میشه ،انگار میخوای بگی آسو بلد نیستی
آیسو خیلی قشنگه😍
آیسا
آیسا قشنگتره😍
آیسا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.