ماما نا خوش سلیقه اسم آیسو قشنگه یا آیسا 🌸🦄

۱۰ پاسخ

آیسو❤️❤️

آیسو تو لیست من و شوهرمم بود اما چون مامانم مسخره کرد یکم دل زده شدم اما بنظرم هنوزمم ایم زیبایییهه ....من آیسو رو از آیسا بیشتر دوس دارم

هیچ کدوم من اول از جفتش خوشم اومد ولی بعدش نشستم فکر کردم گفتم بعدا بچم بزرگتر شد تو مدرسه بیرون اینور اونور رو بچم لقب نزارن آیسو رو راسو صدا کنن و آیسا رو وایسا صدا کنن بخاطر همین پشیمون شدم چیز دیگه انتخاب کردم

آیسو و آیسودا رو خیلی دوست دارم

آیسو به دلم نشست🥰

من هیچ کدومو نشنیده بودم اما بین این دو آیسا خوشایند تره واسم . آیسو انگار اشتباه داره تلفظ میشه ،انگار میخوای بگی آسو بلد نیستی

آیسو خیلی قشنگه😍

آیسا

آیسا قشنگتره😍

آیسا

سوال های مرتبط

مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین آیسو🩷 مامان امیرحسین آیسو🩷 ۲ ماهگی
مامان فاطیمای عزیزم مامان فاطیمای عزیزم ۴ ماهگی