سلام اسم آیسا، یا آیسانا یا هیچکدوم🙂🥰

۷ پاسخ

آیسا

آیسا

یه جوریه تلفظش بنظرمن

به نظر من هیچکدوم

با احترام هیچکدوم

ایسا خیلی قشنگه

آیسا خیلی قشنگه ❤️🥰

سوال های مرتبط

مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۸ ماهگی