بچها اسم دخترم آیسا میخوام بزارم،نظرتون چیه

۷ پاسخ

قشنگه ترکیه

اسم قشنگیه 😍😍

قشنگه منم گفتم اگه دختر بشه آیسا میزارم ولی پسر شد میخوام آیهان بزارم

قشنگه عزیزم من اسم دخترمو آیسل گذاشتم

ایسودا هم قشنگه

اسم دختر خواهرشوهرمه ۱۰سالشه سلیقه ایه من نمیپسندم راستش

قشنگه. آیسان هم قشنگع

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسس نازم🩷🐣 مامان پرنسس نازم🩷🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وسوم بارداری